torsdag 28. juni 2007


Hei!!

Velkommen til min scrappeblogg!!

Her vil det komme mer etterhvert, bare jeg finner ut hvordan dette funker.. :D


Dette er en av mine nyeste LOer. Det var mitt bidrag til junikonkurransen på http://www.scraphaugen.no/ :) Temaet der var sommerglede, og kriteriene for godkjenning var at vi måtte ha med overlay, håndskåret/utstanset overskrift, kartong og mønsterark.
Ble fornøyd med denne:) Pga av at skriveren min er for liten til å scanne 12x12 LOer får dere som regel med bilde av bordet mitt under LOen da,hehe =)

4 kommentarer:

Mari sa...

Denne var knallbra Heidi! Lykke til i konkurransen!!

Heidi sa...

Tusen takk for det Mari :D *klemme på deg*

Hjerterdama sa...

Kjempe flott Heidi !!

Men du, et tips; de fleste scannere er for små til å scanne 12x12. Då må scanne i flere omganger og sy de sammen med et dataprogram. Skal sende deg link jeg :)

Heidi sa...

Åh, så bra.. :D Har tenkt litt på at det må jo gå an å få "limt" de sammen etter scanning i to deler, men er ikke så utrolig teknisk at det gjør noe.. :D